Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
208

Over mij

Joehoe, ik ben Myrna and I had a dream. Mijn droom was om een lange reis te maken door Latijns-Amerika. Ik had eigenlijk altijd wel een excuus om niet te gaan, of mijn studie zat in de weg, of ik vond m´n budget te klein en dan wist ik weer niet zeker of ik wel voor zo een lange tijd alleen wilde reizen. Inmiddels 5 jaar van excuses en plannen later vond ik het de hoogste tijd om deze droom uit te laten komen en ik hoop jullie via deze manier een beetje mee te kunnen laten genieten!

Over mijn reis

Eindelijk is mijn grote droom uitgekomen. Ik ga voor 6 maanden reizen door Latijns-Amerika. Ik begon mijn reis in Chili en zal eindigen in Mexico. Vanuit Chili wil ik graag door naar Bolivia en Peru, vervolgens is het plan om vanuit Cartagena (Colombia) met de boot naar Panama te gaan en via Panama zal ik naar Costa Rica en Nicaragua reizen. Ik hoop dat ik nog wat tijd over heb zodat ik naar Belize kan en vervolgens zal ik mijn reis eindigen in Mexico (jahaaa, taco´s, sombrero´s en Tequila here I come:)). Dat zijn de landen waar ik heel graag heen wil, maar het plan is eigenlijk dat er geen plan is, dus het kan allemaal nog veranderen!

Bezochte landen

Ik heb 29 landen (12%) bezocht:

Argentinië, België, Bolivia, Chili, Colombia, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Italië, Kroatië, Luxemburg, Mexico, Nederland, Nicaragua, Oekraïne, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Zweden.